Acqua Development te invata cum sa ai un restaurant in pas cu moda

Acqua Development te invata cum sa ai un restaurant in pas cu modaAi un restaurant, cafenea sau alt gen de local in care se vinde bautura si/sau mancare? Mai mult ca sigur ca nu esti foarte multumit de calitatea serviciilor pe care chelnerii tai le presteaza si din aceasta cauza fluxul de angajati este in continua schimbare. In permanenta ai cate un loc liber disponibil, te ocupi cu citirea de CV-uri, cu interviurile si selectia de personal, sperand ca de data aceasta sa dai lovitura si sa gasesti persoana potrivita.

Insa, la un moment dat majoritatea chelnerilor comit aceleasi greseli. Care sunt acestea? Ce poti face ca sa mearga lucrurile mult mai bine si in restaurantul tau? Informeaza-te corespunzator si ia legatura cu Acqua Development.

Top 7 greseli pe care le comit chelnerii

Chelnerul este un personaj cheie al unui restaurant, dupa bucatar. Daca mancarea nu este tocmai cea mai buna, chelnerul poate salva situatia, dar este valabila si reciproca. Chiar daca mancarea este excelenta, in cazul in care chelnerul este unul enervant, atunci mai mult ca sigur vei pierde clientii. Tocmai de aceea, selectia personalului este deosebit de importanta in acest domeniu.

Din pacate, chelnerii o dau adesea cu bata in balta. Iata care sunt cele mai frecvente greseli pe care acestia le comit:

1. Intarzie foarte mult. Aceasta este principala problema pe care o intampina clientii in raport cu chelnerii, iar tu ar trebui sa faci ceva in acest sens. Fie ca vin greu sa aduca meniul, sa ia comanda, sa aduca mancarea si, in cele din urma, sa aduca nota de plata, majoritatea chelnerilor cam uita de clienti.

2. Dispar… in ceata. Clientul vrea sa mai comande ceva, o apa sau un suc sau poate ca vrea si un desert. Ia chelnerul de unde nu-i. Tare frustrant!

3. Se poarta urat. Unii chelneri se poarta de parca ti-ar face un mare serviciu si, adesea, tie, ca si client, iti este si frica sa-i mai comanzi ceva, deoarece acesta se uita urat de fiecare data cand ai “tupeul” sa-l deranjezi.

4. Iti ia farfuria din fata, desi tu nu ai terminat de mancat. Iti place sa savurezi mancarea si iei imbucaturi mici, dar chelnerul considera ca daca ai pus furculita si cutitul jos esti gata si iti ia farfuria de sub nas fara sa intrebe.

5. Te sacaie cu intrebari. Vrei o alta apa? Sa-ti aduc un suc? Ce zici de meniul zilei? Este ok sa fii un chelner politicos, dar si ce-i prea mult strica.

6. Iti povestesc despre ei. Daca se apuca sa povesteasca despre ei, nu mai termina. Acest gen de chelner este tare enervant.

7. Nu-si asuma greselile. Iti aduce o alta comanda, supa rece sau desertul inaintea felului principal, insa nu recunoaste ca a gresit si se cearta cu tine.

Acqua Development are o solutie pentru tine: aplicatia Q Rest

Nimeni nu contesta faptul ca este foarte greu sa fii chelner, insa tu ca si patron trebuie sa faci ceva ca sa eficientizezi serviciile acestuia. In acest sens, Acqua Development iti sare in Acqua Development te invata cum sa ai un restaurant in pas cu moda1ajutor cu o aplicatie revolutionara. Despre ce este vorba? Despre Q Rest!

Ce este aplicatia Q Rest? Vorbim despre un sistem, un soft, instalat pe telefoanele mobile moderne, gen Android sau Iphone, care ii permite clientului sa aiba acces la meniul digital al restaurantului tau. In acest mod, clientul nu mai trebuie sa astepte dupa chelner pentru a-i aduce meniul fizic si nici macar nu mai trebuie sa-l cheme ca sa plaseze comanda. Cu ajutorul aplicatiei Q Rest, comanda se plaseaza direct de pe mobil, iar chelnerul vine cu mancarea. In momentul in care mai vrei sa adaugi ceva comenzii, iar chelnerul este disparut, foloseste mobilul si trimite adaugarea. Aceasta va fi instiintata pe calculator si-ti va aduce ce ai comandat. In acelasi mod poti face si plata. Simplu si la obiect.

In plus, aplicatia Q Rest iti permite sa primesti informatii si poze despre fiecare preparat in parte, vezi parerile clientilor si primesti chiar si sugestii legate despre alegerile facute.

Daca vrei sa ai parte de calitate, alege aplicatia Q Rest Acqua Development. Ai nevoie de informatii suplimentare despre firma si serviciile Acqua Development? Suna la numarul 0722-414.444 sau trimite un e-mail pe adresa office@qrest.co.uk.

Articol oferit de zoom-biz.ro 

Related Posts

Aboneaza-te

Alege sa primesti ultimile articole postate de noi chiar la tine pe email.