Despre regleta pret, oferte si… culori

regleta pret

Foarte multe persoane din Romania trebuie sa cunoasca celebrul slogan “Pretul Corect!” folosit si la un concurs al unuia dintre posturile private de televiziune. Pentru orice supermarket, expresia aceasta este o reala lupta, mai ales in cazul in care vorbim despre mii de produse diferite, ce trebuie etichetate si trecute in sistem pentru a li se pune… pretul corect. Suntem Retail Management Solutions, iar la noi veti gasi toate articolele si produsele necesare pentru managementul vanzarilor la un nivel cat mai optim. Printre aceste produse importate de catre noi se afla si regleta pret, suportul care gazduieste eticheta cu descrierea produsului, dar si pretul acestuia.

Despre informatiile inscrise pe o regleta pret

O regleta pret este un suport din plexiglass cu o forma specifica, conceputa pentru a gazdui o fasie de hartie pe care sunt printate informatiile despre produs precum si pretul acestuia. Marea problema cu preturile din marketuri este in primul rand legata de obiceiurile cumparatorilor, dar si de lipsa de atentie a mercantizorilor, fie ei angajati sau colaboratori. Aceste probleme duc in primul rand la scaderea factorului de imagine a unei unitati comerciale, dar, de asemenea poate duce si la probleme mai grave.

In general, o regleta pret contine o serie de informatii care variaza in functie de tipul produsului. Insa, orice astfel de eticheta trebuie sa contina descrierea produsului, pretul sau la bucata, per cantitate sau in functie de alt raport. Pe langa aceste informatii o regleta pret trebuie sa contina atat informatii privind provenienta bunurilor (mai ales in cazul alimentelor de import) precum si alte elemente de marketing.

Despre marketingul la raft si culorile diferite ale unie reglete pret

Marketingul la raft, asa cum mai este denumita si mercantizarea, poate fi inaintat si pe regleta pret. Foarte multe supermarketuri organizeaza diferite campanii promotionale, fie ca vorbim de o saptamana in care sunt oferite si produse cu profilul unor tari (Asia, Franta, Italia, Mexic, etc.) sau despre reduceri substantiale ale preturilor pentru o serie de produse. In acest caz, cumparatorul trebuie informat de ofertele speciale de pret, iar atunci cand numai pe un raft, ce poate avea lungimea intregului market, exista mii de etichete, regleta pret produselor reduse sau la oferta trebuie scoasa in evidenta. Acest lucru poate fi facut in primul rand printr-o cromatica diferita. Prin folosirea unor culori ca rosu, galben sau verde ce poate atrage atentia cumparatorului. Evident, implementarea unui cod cromatic (de ex. Rosu – produse reduse cu 50%, verde – 15%, etc.) trebuie facuta numai prin afisarea unui mod de a intelege acest cod cromatic. Bineinteles, o regleta pret cu fundalul rosu va atrage atentia in mod direct, iar daca este adaugat atat pretul redus, cat si cel initial, oricine va intelege ca este vorba despre o oferta.

La final trebuie spus ca numai printr-o verificare amanuntita a preturilor si a informatiilor inscrise pe fiecare regleta pret se pot evita situatiile neplacute legate de confundarea produselor sau a preturilor. Noi va oferim solutii complete de management al vanzarii pentru toate magazinele, marketurile si supermarketurile. Pentru mai multe detalii va asteptam pe pagina noastra, www.retailms-romania.ro

Related Posts

Aboneaza-te

Alege sa primesti ultimile articole postate de noi chiar la tine pe email.