HLP Software – Aplicatie completa pentru Registru de Casa

Casa-Help-RC-SdjbsLa nivelul unei intreprinderi, contabilitatea este cel mai important element al sistemului informational, motiv pentru care o buna gestiune are nevoie de un suport adecvat si performant. Din acesta categorie face parte si programul de registru de casa Help RC ce asigura accesul la o contabilitate precisa si corecta, prin rapiditatea operatiunilor de casa si usurinta in modificarea datelor introduse. Acest soft nu numai ca ofera numeroase raportari, ci usureaza si munca contabililor, fiind usor de utilizat chiar si de catre cei fara experienta in domeniu, ideal pentru noii angajati si cei cu vechime deopotriva.

Utilizat ca document de inregistrare operativa a incasarilor si platilor in numerar, ca document de stabilire la finele fiecarei zile, a soldului de casa, si utilizat nu in ultimul rand, ca document de inregistrare in contabilitate a operatiunilor de casa, registru de casa este obligatoriu in toate unitatile comerciale. Acesta se intocmeste in doua exemplare, zilnic, de casierul unitatii sau de alta persoana imputernicita, circula la compartimentul financiar-contabil pentru verificarea exactitatii sumelor inscrise, pentru ca mai apoi sa fie arhivat. Mai mult decat atat, in fiecare registru de casa sunt evidentiate borderourile anexa pentru fiecare tip de activitate, fie incasare, ridicare, plata sau depunere de numerar. Aplicatia permite intocmirea listelor cu furnizorii existenti impreuna cu comenzile acestora si cu termenele de plata, precum si listele cu facturile platite sau cu cele care trebuie achitate la un termen limita, dar si rapoartele ce evidentiaza exact intrarile si iesirile firmei pentru fiecare furnizor.

HLP Software, specializata in oferirea de solutii integrate pentru infrastructura IT&C, vine in sprijinul celor care doresc o contabilitate mai usoara si rapida cu Program de Registru de casa Help RC, un soft cu avantaje multiple. Astfel, aplicatia permite evidentierea informatizata necesara in derularea activitatilor comerciale ale unei companii, de la facturare, baze de date clienti si furnizori, plati, avansuri, consum si gestionare a conturilor contabile, pana la rapoartele specifice bazate pe aceste informatii.

Aplicatia este extrem de practica, si in plus, se pot adauga, sterge sau printa orice date despre furnizori sau despre facturile, chitantele sau bunurile fiscale ale firmei. Cu ajutorul programului Help RC, se poate urmari pe ecran tipul documentului, operatiunile dintr-o luna sau in functie de perioada aleasa. In plus, fila de registru de casa poate fi generata pe o perioada sau pe fiecare zi. Odata utilizat acest program, timpul destinat gestiunii este redus semnificativ. Pe langa toate acestea, incasarile in numerar efectuate in program, cu chitanta si bon fiscal, sunt inregistrate automat. Programul este complet configurat cu toate operatiunile pe care o societate le poate derula prin caserie proprie.

Cu o experienta de peste 10 ani in domeniu, compania HLP Software vine in sprijinul farmaciilor si supermarket-urilor, in ceea ce priveste gestiunea cantitativ valorica, cu aplicatii eficiente precum: PharemEC Farmacie, PharmEC Cabinet si Help RC-Program Resitru de Casa. Mai mult, din gama noastra de servicii si produse mai fac parte si: imprimante tiparire retete, imprimante coduri de bare, program gestiune farmacii, dar si consultanta IT, totul la preturi competitive. Altfel spus, compania HLP Software raspunde cu succes cerintelor pietei IT, avand la baza o echipa de specialisti. Acceseaza pagina noastra de internet pentru a afla informatii si detalii suplimentare.

Related Posts

Aboneaza-te

Alege sa primesti ultimile articole postate de noi chiar la tine pe email.