Idei pentru optimizarea activității firmei cu ajutorul accesoriilor de birou

accesorii birou

Gradul de productivitate al firmei dumneavoastră este dat de mai mulți factori. Plecând de la factorul uman, până la modul în care sunt asigurate toată gama de accesorii de birou necesară pentru ca fiecare angajat să își poată desfășura activitatea în condiții optime. Poate sună ciudat, dar un birou ce este echipat cu toate tipurile de accesorii de birou îmbunătățește gradul de productivitate.

În gama de accesorii de birou nu intră doar instrumentele de scris, tot aici avem și bibleorafturile, benzile adezive, cutii pentru documente sau alte tipuri de articole. Ei bine, vom trata în cadrul acestui articol modalități eficiente de amenajare pentru birou.

În primul rând, înainte de a vorbi despre accesorii de birou trebuie să ne referim la ideea de birou. Acesta nu este doar o masă unde o persoană stă și își desfășoară activitatea. De cele mai multe ori, pe un birou găsim un calculator. Acesta a devenit un obiect indispensabil pentru orice tip de birou. Pentru a putea maximiza spațiul de lucru puteți opta pentru câteva trucuri ce vă vor face viața mai ușoară, zicem noi.

Gama de accesorii de birou trebuie aleasă în funcție de tipul de activitate desfășurată la respectivul birou. Este logic și lesne de înțeles că dacă la respectivul birou se lucrează cu acte, atunci este necesară prezența unor cutii și bibleorafturi pentru a putea stoca documentele. În acest caz, ordinea și respectarea unor sisteme de indexare a documentelor fac găsirea unui anumit dosar, mult mai ușoară. Seamănă unpic cu modul de gestionare al fișierelor dintr-un computer. Ei bine, tocmai cam așa și stau lucrurile. Documentele trebuiesc așezate în bibleorafturi în funcție de criterii logice (dată, client, adresă, tip produs, tip serviciu… etc.) dar se pot folosi în paralel și coduri cromatice pentru a putea identifica mai ușor un bibleoraft, de exemplu.

Tot în categoria de accesorii de birou intră și obiectele mici, cum ar fi agrafe, capse, dar și unelte cum ar fi capsatorul sau decapsatorul. Bineînțeles sunt foarte multe accesorii de birou plecând de la panourile de tip whiteboard, markere, bureți, dar și obiecte de unică folosință, cum ar fi sticker-e sau celebrele sticky-notes. Toate acestea sunt extrem de utile și oferă o modalitate mult mai eficientă de organizare și etichetare.

Prezența unui white-board este foarte bună, cu ajutorul acestui accesoriu de birou veți putea organiza întreaga echipa dar și să susțineți mici cursuri și dezbateri. Planșa albă (white-board)  ar trebuie să existe practic oriunde unde se dorește o mai bună comunicare, dar și productivitate. Prin simpla notare a unor targeturi zilnice, sau a unei programe de lucru, veți obține o mai bună mobilizare a echipei dar și veți dezvolta spiritul competitiv.

Așadar, iată doar câteva moduri prin care aceste accesorii de birou pot îmbunătății activitatea unei firme, dacă sunt alese în comformitate cu nevoile angajaților dar mai ales în funcție de necesitățile impuse de activitatea firmei. Prin accesarea siteului www.ectc.ro veți putea descoperi o lume de accesorii de birou din care dumneavoastră vă puteți alege setul de care aveți nevoie.

Related Posts

Aboneaza-te

Alege sa primesti ultimile articole postate de noi chiar la tine pe email.