SCHIMBARE SEDIU SOCIAL

schimbare sediu social

In momentul in care sunteti proprietarul sau managerul unei firme, aveti anumite obligatii pe care trebuie sa le respectati pentru o buna functionare a acesteia.Sunt momente in care anumite modificari trebuie facute, ca de exemplu schimbarea de sediu social.In astfel de situatii cel mai recomandat este sa apelati la profesionisti in domeniu, care stiu ce pasi trebuie sa urmati si care sunt actele de care aveti nevoie.

ACTE NECESARE

In tara noastra, orice am dori sa facem avem nevoie de multe acte si cu siguranta fiecaruia dintre noi am fost cel putin o data in situtia in care a trebuit sa facem mai multe drumuri pentru a duce un dosar.Documentele necesare atunci cand dorim sa inregistram la Registrl Comertului mentionarea de schimbare a sediului social se impart in doua categorii: cele prestabilite si cele de inregistrare.Dintre cele prestabilite nu uitam de: cererea de verificare disponibilitate firma si dovada privind plata taxei de registru.In ceea ce priveste inregistrarea, aceasta se face cu ajutorul cererii de inregistrare, declaratiei-tip pe propria raspundere, dar si multe acte cereri pe care le gasiti pe site-urile de specialitate.Daca o sa fiti interesati de o astfel de decizie, veti observa ca sunt numeroase acte, care va vor ocupa mult timp pana veti face rost si care ar putea sa va reduca timpul destinat activitatilor dumneavoastra.De aceea, este recomandat sa apelati la o firma care sa se ocupe de toate acestea in locul patronului.

SPECIALISTII SUNT DE AJUTOR

Orice companie trebuie sa detina un sediu social pentru a functiona in legalitate.Acesta difera de punctul de lucru si se refera mai ales la spatiul de primire a corespondentei si loc pentru desfasurarea activitatilor de birou.O firma specializata in domeniu stie ce autorizatii sunt necesare si daca este posibil sa faceti schimbarea de sediu social acolo unde doriti.Mai mult decat atat, dupa ce gasiti toate spatiile necesare, se va incheia un contract de inchiriere pe o anumita perioada de timp.Dupa cum observati, sunt multi pasi care trebuie urmati si lucrurile se pot desfasura mult mai simplu atunci cand aveti langa dumneavoastra un ajutor, un om care cunoaste legile si ce trebuie sa faceti pentru a putea functiona in conditii corespunzatoare.Va puteti documenta si de pe internet, insa este posibil ca informatiile postate sa fie incomplete, iar daca va duceti la Registrul Comertului, o sa petreceti mult timp la coada pentru a afla ceea ce aveti nevoie.Cel mai eficient mod este de a lua legatura cu o firma de consultanta, care sa se ocupe de ceea ce aveti nevoie.

Asadar, daca sunteti interesati de schimbarea sediului social, va recomandam sa accesati site-ul www.expertadvisor.ro. Firma are experienta in domeniu pentru a se asigura ca veti primi cele mai de calitate servicii la preturi avantajoase.Expert Advisor este consultantul si sprijinul celor care intentioneaza sa isi deschida o afacere sau care sunt deja detin o companie.

Related Posts

Aboneaza-te

Alege sa primesti ultimile articole postate de noi chiar la tine pe email.